سندرم نفروتیک در کودکان: اسید اوریک و کراتینین بالا

یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک در کودکان: اسید اوریک و کراتینین بالا

 

سندرم نفروتیک در کودکان: اسید اوریک و کراتینین بالا

اسید اوریک بالا و سطح کراتینین بالا هستند به احتمال زیاد در میان افراد مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان ظاهر می شود. و درمان های طبیعی است که می تواند با این مسئله برخورد آن چیزی است که پدر و مادر واقعا می خواهید. اگر شما می خواهید برای دریافت پیشنهادات حرفه ای بلافاصله از کارشناسان بیماری کلیوی، شما می توانید به کارشناس آنلاین از تایپ سوالات خود مشورت کنید، این سرویس رایگان است.

سطح اسید اوریک بالا بیش از حد اسید اوریک در خون شما است. اسید اوریک در طول تفکیک از پورین، یک ماده که در بسیاری از غذاها یافت تولید می شود. پس از تولید اسید اوریک در خون شما انجام شده و پس از عبور از کلیه های خود را، که در آن بسیاری از آن برگ های بدن خود را هنگامی که شما ادرار می باشد. اگر ما ترک کردن عوامل دیگر، یک بار کلیه ها آسیب دیده و عملکرد کلیه مختل است، اسید اوریک در بدن ایجاد کردن، که منجر به اسید اوریک بالا. اسید اوریک بالا، خطر ابتلا به نقرس را افزایش می دهد.

سطح کراتینین بالا را می توان همچنین با اختلال عملکرد کلیوی در ارتباط است. در موارد عادی، کلیه های سالم محصولات فیلتر مواد زائد و سموم از بدن. همانطور که کلیه ما بسیار قوی توانایی جبرانی، کراتینین، اوج نخواهد گرفت تا 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است. سطح کراتینین بالا به اندازه کافی برای بیدار توجه شما است.

اگر مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان است که به خوبی کنترل شده نیست، اختلال عملکرد کلیوی ظاهر خواهد شد با گذشت زمان، که می تواند به اسید اوریک، کراتینین بالا و یک سری از علائم دیگر منجر شود. اگرچه برخی از برخی از داروها و رژیم غذایی مناسب می تواند به درجه خاصی کمک به پایین اسید اوریک بالا و سطح کراتینین بالا، کارآمد ترین و طبیعی ترین درمان برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.

درمان بستگی به نوع سندرم نفروتیک در کودکان است. و انواع مختلف دارای پیش آگهی متفاوت است. اگر برای شما مهم نیست، شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد وضعیت کودک شما، کارشناسان بهترین گزینه های درمانی خود را ارسال نمایید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.